ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY

RODZICÓW, OPIEKUNÓW I PRZYJACIÓŁ
NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Zwiedzanie Ojcowskiego Parku Narodowego

W ramach programu „Dobra Przyszłość” 14 września 2018r. wybraliśmy się do Ojcowa na trening w zakresie prozdrowotnego trybu życia i alternatywnych form spędzania czasu wolnego w Ojcowskim Parku Narodowym. W ramach treningu zwiedziliśmy Muzeum Ekspozycji Przyrodniczej Ojcowskiego Parku Narodowego, poznając wiele ciekawostek dotyczących całej okolicy.

W muzeum obejrzeliśmy także film w kinie 3D, podczas którego poznaliśmy całą geologię Parku wraz z występującą florą i fauną. Spacerując po Parku dotarliśmy do Bramy Krakowskiej, a następnie do źródełka miłości. Po pysznym obiedzie przejechaliśmy do Pieskowej Skały, gdzie nie mogliśmy przejść obojętnie obok słynnej Maczugi Herkulesa. Udaliśmy się także do przepięknego zamku, gdzie Pan Przewodnik opowiedział całą historię. Na zakończenie wyprawy przeszliśmy na taras widokowy by móc obejrzeć wszystko z nieco wyższej perspektywy, a tam czekały na nas desery lodowe.

Zmęczeni, ale pełni wrażeń wróciliśmy do domów. Wyjazd z pewnością będzie długo i mile wspominany.