ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY

RODZICÓW, OPIEKUNÓW I PRZYJACIÓŁ
NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Zwiedzamy Kraków

Słoneczny początek września postanowiliśmy wykorzystać na zwiedzanie pięknego Krakowa. 7 września 2023r. udaliśmy się na krakowski Rynek, aby zobaczyć nie tylko to co się na nim znajduję, ale również to co się kryję głębiej, pod ziemią.

Wraz z Panią Stasią – naszą przewodniczką, wędrówkę rozpoczęliśmy od przeniesienia się w czasie. Znaleźliśmy się w prawdziwym skarbcu wiedzy o przeszłości Krakowa – w podziemiach płyty Rynku. Następnie udaliśmy się do Kościoła Mariackiego, gdzie mieliśmy możliwość podziwiać odsłonięcie ołtarza Wita Stwosza. Odwiedziliśmy także Kosciół Świętej Trójcy oraz Muzum Dominikanów. Po ciekawej lekcji historii udaliśmy się na przepyszny obiad. W Krakowie powitały nas również słynne zaczarowane ptaki – gołębie, które całymi chmarami witały się z naszymi Uczestnikami.

Bardzo się cieszymy, że mieliśmy możliwość poznać Kraków z zdecydowanie bliższej strony. Z sentymentem będzie wracać do wspomnień z kolejnej podróży.