ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY

RODZICÓW, OPIEKUNÓW I PRZYJACIÓŁ
NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Podbijamy Wrocław!

Po powrocie z wakacji nie próżnujemy. W dniach 25 i 26 sierpnia 2021r. wzięliśmy udział w wycieczce do Wrocławia, której organizatorem było Stowarzyszenie „Otwarte Serce”. Wraz z członkami Stowarzyszenia nasi Uczestnicy mieli możliwość poznać najpiękniejsze miasto Dolnego Śląska.

Po dojeździe na miejsce spotkaliśmy się z Panem przewodnikiem, który przez dwa dni oprowadzał nas po najciekawszych zakątkach Wrocławia. Pierwszego dnia spacerowaliśmy po historyczny centrum Wrocławia, pomiędzy malowniczymi krajobrazami z rzeką Odrą w roli głównej. Zwiedziliśmy także Panoramę Racławicką, która wywarła ogromne wrażenie na całej grupie. Na zakończenie dnia przeszliśmy do jednego z najpiękniejszych rynków w Polsce. Podczas spacerowania spotykaliśmy liczne krasnoludki, z których również słynie Wrocław.

Kolejny dzień rozpoczęliśmy od wyjazdu na 49 piętro wieżowca Sky Tower, by z góry móc podziwiać miasto. Następnym etapem naszej wycieczki było największe w Polsce zoo wraz z afrykarium i oceanarium. Tutaj także nie brakowało zachwytów wszystkich Uczestników wycieczki.

Bardzo się cieszymy, że mieliśmy możliwość zwiedzenia tak pięknego miasta, które wstrzymało się z deszczową pogodą do czasu naszego wyjazdu ;). Kolejna wycieczka dobiegła końca, a nam pozostają piękne wspomnienia.