ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY

RODZICÓW, OPIEKUNÓW I PRZYJACIÓŁ
NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Zwiedzanie Beskidów

Jak w każdym roku, tak i w tym nadszedł upragniony dla wszystkich czas dwudniowego wyjazdu.

W tym roku postawiliśmy na piękne Beskidy. Naszymi głównymi miejscami docelowymi był Żywiec i Wisła, a także malownicze sąsiednie miejscowości. Nasz wyjazd odbył się 14 i 15 czerwca 2022r., a organizatorem było Stowarzyszenie „Otwarte Serce”.

Żądni wrażeń wyruszyliśmy w daleką drogę, gdzie pierwszego dnia udaliśmy się do Międzybrodzia Żywieckiego na Górę Żar. Dzięki sprzyjającej pogodzie mogliśmy podziwiać piękne połączenie gór z jeziorami. Następnie aby zrelaksować się po długiej podróży udaliśmy się na rejs statkiem po Jeziorze Żywieckim. Kolejną część dnia spędziliśmy już w naszym hotelu. Po pysznym obiedzie i rozgoszczeniu się w pokojach czekała nas jeszcze wieczorna impreza integracyjna połączona z kolacją.

Drugiego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy w dalszą drogę.

Zwiedzając Trójwieś Beskidzką dotarliśmy do Centrum Pasterskiego, a także Centrum Koronki Koniakowskiej.

Z okien autokaru podziwialiśmy także tereny należące już do Czech, a także Słowacji. Kolejny punkt naszej wyprawy to odwiedziny Kurnej Chaty Jana Kawuloka, mogliśmy tam posłuchać zabawnej gawędy, a także gry na starych instrumentach. Planując naszą podróż nie mogliśmy pominąć serca Wisły, mianowicie skoczni narciarskiej Adama Małysza.

Ostatnim już punktem wyjazdu był powrót do naszego miejsca noclegowego na obiad i krótkie pożegnanie się z tym pięknym obiektem.

Pełni niezapomnianych wrażeń bezpiecznie wróciliśmy do domów, gdzie mogliśmy już tylko wspominać naszą wyprawę.